26 Aralık 2010 Pazar

Kıraç Rock Müzik Şarkıları Dinle - Kıraç Karışık Liste Dinle



Rock müzik şarkılarından en sevilenlerinin arasında bulunan şarkıları seslendiren Kıraç şarkıları bu sayfamızda dinle. Kıraç sadece rock müzik şarkıları değil türküleri, arabesk müzikleri beğenilecek şekilde seslendirmiş ve birçok seven kazanmıştır. Kıraç hayranları tarafından hazırlanmış video klipler ile aşağıdaki şarkıları dinle..
Kıraç - Karakaş gözlerin elmas
Kıraç - Yıldızlarda Kayar
Kıraç - Gidiyorum
Kıraç - Beyaz Gelincik
Kıraç - Razıysan gel
Kıraç - Yıllar sonra
Kıraç - Talihim Yok Bahtım Kara
Kıraç - Sarı Gelin
Kıraç - Yıkık
Kıraç - Bir Garip Ask Bestesi
Kıraç - Gözler kalbin aynasıdır
Kıraç - Bulamazsın
Kıraç - Gönül
Kıraç - Oysa bir umuttu
Kıraç - Zaman
Kıraç - Zerda dizi müziği
Kıraç - Yalan
Kıraç - Senden başka
Kıraç - Tamirci
Kıraç - Vakit tamam seni terkediyorum
Kıraç - Talihim yok Bahtim kara
Kıraç - Yaşamam Artık- O.Çocukları Filminden...
Kıraç - Arabesk Günler
Kıraç - Tek Hatıra
Kıraç - Ayşem
Kıraç - Söz Verdim
Kıraç - İstanbul Saklasın Bizi
Kıraç - Böyle bir kara sevda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder