26 Aralık 2010 Pazar

İbrahim Tatlıses Dinle - İbrahim Tatlıses Şarkıları Dinle



İbrahim Tatlıses şarkıları türküleri arasında en fazla dinlenen sevenleri, hayranları tarafından videoları oluşturulan şarkı ve türküleri bu sayfamızda bulabilir online İbrahim Tatlıses müzikleri dinleyebilirsiniz... İbrahim Tatlıses dinlemek istiyorum diyorsanız online dinle..
İbrahim Tatlises - Derdine Yan Tamam mı
İbrahim Tatlıses - Bebeğim
İbrahim Tatlıses - Ağlıyorum Kahrımdan
İbrahim Tatlıses - fırat
İbrahim Tatlıses - Kal Benim İçin
İbrahim Tatlıses - Hawar Dile Kurtce
İbrahim Tatlıses - Aramam
İbrahim Tatlıses - Leylim Ley
İbrahim Tatlıses - Gel Gel Gumlegel
İbrahim Tatlıses - Bir kulunu çok sevdim
İbrahim Tatlıses - Kurşuna Gerek Yok
İbrahim Tatlıses - Ne Faydasi Var
İbrahim Tatlıses - Sarhoş
İbrahim Tatlıses - Bulamadım
İbrahim Tatlıses - Mavi Mavi
İbrahim Tatlıses - Gelmezsen Gelme
İbrahim Tatlıses - Yanlızım dostlarım
İbrahim Tatlıses - Şemame
İbrahim Tatlıses - Canım Dediklerim
İbrahim Tatlıses - Saclarını Yol Getir
İbrahim Tatlıses - Allahım Neydi Gunahim
İbrahim Tatlıses - muhammed şahin korkmaz Türkü potpori
İbrahim Tatlıses - Dönmüyor geri
İbrahim Tatlıses - Gideceğim
İbrahim Tatlıses - Hasret kaldim
İbrahim Tatlıses - Mutlu Ol Yeter
İbrahim Tatlıses - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı
İbrahim Tatlıses - Vur gitsin beni
İbrahim Tatlıses - Karakiz
İbrahim Tatlıses -  Kop Gel Günahlarindan
İbrahim Tatlıses - Mavi Mavi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder