29 Aralık 2010 Çarşamba

Azer Bülbül Karışık Arabesk Müzik Şarkıları Listesi Dinle


   Tüm Azer Bülbül şarkıları arasında en fazla sevilen, beğenilen şarkıları sanatçımızın hayranları tarafından hazırlanan video klipler kullanarak karışık liste oluşturulmaya çalışılmıştır. Seçilen 25 tane şarkı ard arda kendiliğinden ilerleyim çalacak şekilde ayarlanmıştır.
Şarkıların sırasıda aşağıda sunulmuştur beğendiğiniz müzik şarkısına gitmek için ileri ve geri tuşlarını kullanabilirsiniz. Azer Bülbül arabesk
karışık müzik listesi dinle..

Azer Bülbül - Yüküm yarı yolda kaldı taşıyamadım
Azer Bülbül - Üzülmedimki
Azer Bülbül - İyi degilim
Azer Bülbül - Kurşun yedim
Azer Bülbül - Canım yanıyor
Azer Bülbül - Kader beni niye seçtin (yaralıyam)
Azer Bülbül - Zoruna mi gitti
Azer Bülbül - Unutamam asla seni
Azer Bülbül - İllede Sen
Azer Bülbül - Dokunsan düşecek hale gelmişim
Azer Bülbül - Borcum Bitmedi
Azer Bülbül - Gelene bak
Azer Bülbül - Vazgeçmem
Azer Bülbül - Elimi kana bulama benim
Azer Bülbül - Zararlı çıktın
Azer Bülbül - Zordayım aney
Azer Bülbül - Kör kurşun
Azer Bülbül - Bile bile yaktın
Azer Bülbül - Zorunamı gitti kardaş
Azer Bülbül - Felek
Azer Bülbül - Dokunmayın çok fenayam
Azer Bülbül - Gördüm hayatı
Azer Bülbül - Heran herşey olabilir
Azer Bülbül - Elif

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder