27 Aralık 2010 Pazartesi

Aşık Mahsuni Şerif Türküleri Dinle - Mahzuni Şerif Dinle



Günümüzün son zamanların en birikimli ozanlarından birçok kişinin gerçek ozan olarak gördüğü Aşık Mahsuni Şerif türküleri arasından en çok bilinip tanınan türküleri bu sayfamıza, o türküler için hazırlanan video klipler ile sunulmaya çalışılmıştır. Aşık Mahzuni Şerif türküleri online dinle. Listedeki şarkılar aşağıdadır;
Mahsuni Şerif - Sarhoş
Mahsuni Şerif - Dokunma Keyfine
Mahsuni Şerif - Halım yaman böyle
Mahsuni Şerif - Yuh yuh
Mahsuni Şerif - Boşu boşuna
Mahsuni Şerif - Mamudo
Mahsuni Şerif - Yatar Ağlarım
Mahsuni Şerif - Dostum Dostum
Mahsuni Şerif - Gücenme ey sofu baba
Mahsuni Şerif - Utanmaz
Mahsuni Şerif - Dumanlı dumanlı oy bizim eller
Mahsuni Şerif - Haşlayın Beni
Mahzuni Şerif - Dağlar Duman
Mahzuni Şerif - Bu senede böyle oldu
Mahzuni Şerif - Duazı imam
Mahzuni Şerif - Nem kaldı
Aşık Mahsuni Şerif - Merdo
Aşık Mahsuni Şerif - Buldular beni
Aşık Mahsuni Şerif - Defineyi nerden buldun
Aşık Mahsuni Şerif - İşte gidiyorum çeşmi siyahım
Aşık Mahsuni Şerif - Zalimin zulmü varsa
Aşık Mahsuni Şerif - Yar oy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder